pengar!

avi bestälde taxi men under körningen begärde han mer pengar än det vi hade låvat! Han fick mer än det vi vi lovade innen<<<<<<<<<<<<<<<<<<<2

....Nu tar Butta över tangentbordet, för Greken behöver knäppa sina byxor...tror att Greken försökte skriva att svart-taxin ville ha mer betalt än vad vi kom överens om vid insittning i den röda skrothögen! Tji fick han, och gänget betalade bara 120 kr för överklast och transport till Frödingshöjd.

Vad har jag BoBo Butta gjort ikväll då? Med flickvän i Egypten och klokhet på vift blev det personaklfest med hela Bergvik på Ankan, sen apostlahästar till Arena och vidare styrdans...kvällens höjdpunkt när Öka, Svedan, Greken och Jamal dyker upp efter många om och men...historien innehåller bla en vansinnesfärd av Öka på cykel upp till Campus för att hämta nycklar av busschafför; nycklar som undertecknad givit samme busschafför med löfte om att vettig människa skulle hämta dem vid universitetet..så blev det inte alltså, istället blev det så att sena Öka besegrade Bussen på sträckan "Skolan-Campus" på en cykel...Öka 1-0 Karlstadbuss

Nu är klockan pensionär och vi dunkar efterkaka på Fröding....Jamal behöver tjej, Greken kan knappt stava till tjej, Svedan undrar "varför tjej", Öka har tjej och jag Butta saknar min tjej mycket...hoppas allt är fint med dig gumman!

Kvällens artist pris går till Malin (Reuters Maliiin) som  hetsat och bråkat med hundratals flickor, konstigt hon klara sig från catfight...malins citat ikväll blir: "- Höörni, jävla fittbrudar...det är vår taxi"...det citatet står i hård konkurrens med "- Flytta på dig jävla bitch...sug kuk..."! Hon är ball den här Malin...oh så är hon från STHLM!

Slut för inatt, nu lyssnar vi på Eddie Meduza...hoppas ni får er något inatt, jag ska onanera senare, kanske imorgon när jag vaknar, beror på vad mister downthere tycker...CIAO

Kommentarer
Postat av: Russin

reuters malin är inte reuters malin, hon är min malin!

2007-11-09 @ 17:13:41
Postat av: ståjafjn

aldrig

2007-11-10 @ 15:25:42
Postat av: Russin

taskmört.

2007-11-10 @ 17:08:47
Postat av: daniel

kommer inte ihåg... jag var med på arena men... sen...

2007-11-12 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback