lungan i gungan

helgen har varit chill. grillning i lördags. årets andra. enormt fint.
måndagen också enormt chill. lektion på pappret inte i verkligheten.
3 h av dygnet har inte spenderats i soffan/sängen. ska man chlla så ska man.
dock stressar reuter. det är inte bra ja e orolig. chilla nu reuter! och ulla sen, han pluggar ju 24/7 nowadays men där är jag mindre orolig han vet hur man chillar. plus att det ger resultat han har maxat alla inlämningar hittills.
själv pumpade jag g på rättskunskap II och har därmed läst in 30 p ht-06. fint.

obs resa till england bokad. 3 apr åker reuter o svedan till UK för att dricka pints. och hälsa på
gurka.

muttujas var ninja i lördags. haha den klanten. tråkigt att han pissade på mig i pokern...
pj -"jag tar det lugnt idag. måste bli frisk från förkylningen." haha ja det gick väl sådär..

Ja har haft en sjukt dålig helg, för mkt å göra å alllt har vart allmänt skit, men snart vänder de.... allt har sin tid. har redan börjat se framemot nästa maxning kanske får ta en i veckan å rensa hjärnan lite.... är sjukt imponerad av mig själv då  ja inte festat på år å dag nu.. inte kul men kanske lite bra för kroppen..... kör på bara å snart fyller gurka år då ska vi ha jävligt kul utan han.....

reuter har lagat mat. köttbullar mums

apan var e bilderna?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Säg till mig när ni ska maxa, jag är på!! Och lova att ni ska gå o se på fotboll i england!!!!!

Postat av: Anonym

Chill= världsklass?i guess

2007-03-20 @ 21:35:52
URL: http://poeterna.blogg.se
Postat av: svedan

chill = chill

2007-03-20 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback