hej alla glada!

ja här verkar det inte gå alltför glada tongångar då är det ju bra att jag per-mou e så glad!
jag har nämligen en liten överraskning att berätta här: Ja e gravid! Denna stora överraskningen fick jag reda på idag när jag provade ett sånt där graviditetstest. Jag är verkligen jätteglad men ställer mig ofta frågan vem fadern till barnet är. Är de någon som kan hjälpa mig me svaret så hade jag varit evigt tacksam. jag vill verkligen behålla det här barnet men tror det kan bli jobbigt på egen hand. men men som sagt ja e jätteglad över det här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen va trevligt mitt kära barn.. grattis så jätte mkt, hoppas du tar me din man hem å visar upp han snart... för ni ska väl gifta er?

2007-03-21 @ 18:46:59
Postat av: morfar

ja de va ja som skrev förut... förstår mig inte riktigt på dessa nymodernigheter

2007-03-21 @ 18:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback