finansiell analys

denna kursen som tagit bort min livsglädje otach tagit bort min ork/tid till att blogga eller kommentera andras bloggar. idag blir vi klara med sista utav fyra case. skönt! nu blir det till att tentaplugga något enormt de den generösa tiden till täntan skrivs till sex dagar. sedan sex dagar till tenta två. dra åt helvete.

om två veckor kan man då förväntas få det lite lugnare. ICKET! eftersom denna kursen varit sinnestokig har man knappt hunnit börja med uppsatsen. bara bita ihop och fortsätta de sköna 8-20 dagarna i skolan även efter kursen. funderar på att stämpla in som pensionär redan nu. cake.

/per-öka

Kommentarer
Postat av: Rymdkatten

Det ser ut som att det kommer bli dåligt med bloggande från din sida...

Postat av: bert

livet är underbart

2007-03-16 @ 12:30:11
Postat av: svedan

håller med öka. det är mycket nu. men nu e jag klar så jag tar helg. göttesmak

2007-03-16 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback