tema gurka

Gurka, lång, hård, saftig, kung. Grön.
jag såg en elefant igår. och en kamel. i måndags. idag har jag lyssnat på radio sotenäs 95,3 och i helgen är det festival i kungshamn. dom har rustat med många tält i fall det blir regn. besök gärna hemsidan
www.radiosotenas.se
där kan man önska låt.

såhär löd min önskning:

"hej morgan!
jag är ditt största fan.
jag vill önska en låt.
"creedence - have you ever seen the rain"

motiveringen lyder:
jag vill tacka alla badjävlar för att dom snart åker hem.
sen vill jag även fråga min dama om hon vill gifta sig med mig.
hon heter sonja.

ha de fint."

// uppdatering.
önskningen lästes upp i radion följande dag.

Kommentarer
Postat av: BoBo

Håll tummarna för Cake Fiskson idag...han har gått en kamp mot klockan, återstår att se vem som vann...
Hur gör jag om han ligger på rygg och flyter Stefan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback