fest igår

igår var det kalas. lugnt runt bordet med lite grete lekar. tåget och kortleken. funkade fint. sedan bar bussen iväg till smogen där flertalet människor träffades. mycket sjukt. kanske blir det förfest med dessa gossar och kvinnor idag. time will tell.

höjdpunkterna på kvällen är:
* elnas tappade körkort fastän vi varnade henne att hon nästan tappat det 15 gånger innan. "Det är lugnt. jag tappar det aldrig" fick vi som svar.
* gurkas nakensittning på bussen och vrålandes "KNULLA"
* agge springandes som en tok från strennes fabriken efter att han kommit på att han lämnat sin lillasyster i reuter, bomb och ökas händer. sedan hans försök att spela oberörd. inge mvg i drama där.
* matdax och reuter säger "nu har han somnat där borta. han måste ha mat" var efter han går dit och snor killens kebabtallrick.

efter att då tagit det lugnt igår dras slutsatsen att man inte får gå ut på krogen utan att ge järnet. här följer lite kommentarer från brunsgatan 16s innvånare.

"fy fan. jag är helt trasig. ett ras"
"jag ska aldrig dricka öl igen"
"ikväll blir det lugnt. ingen fest"
"det gör ont i hjärtat när jag rör mig"

vem som sagt vad får ni gissa er till. snart kör vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback