presentation: per-öka

per-öka

presentation: per-öka


Ditt namn som det står på födelseattesten: per ola öberg

 


Ögonfärg:blå som himmlen

 


Favoritmat:macgyver, eller det pappa lagar

 


Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja, har inte alla det?

 


Varit med i en bilolycka?två stycken faktiskt. men bara en med mig själv bakom ratten ;) *fniss*

 


Favoritdag på veckan:den dagen då vi träffas

 


Favoritblomma:vilken vill du ha av mig?

 


Favoritdrink: screaming orgasmo on the beach med extra socker på kanten. den smakar ljuvligt.

 


Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? www.pimpcostumes.com

 


Vad gör du oftast när du är uttråkad? drömmer om framtiden, barn och allt sådant

 


TV-program? desperate housewifes

 


Vilken är din favoritfärg? röd

 


Har du någon gång kört slut på bensinen? nästam, men klara mig precis.

 

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1 min bäste väns bröllop

2 bodyguard

3 Ya-Ya flickornas hemlighet


4 titanic

 


Vilket är vårens hetaste plagg? brunt är nya innefärgen. jag skulle vilja säga att min kastanjebruna midjekorta figursydda dubbelknäppta kavaj är vårens plagg. skaffa!

 

Det här visste du inte om mig: det man inte vet tar man ingen skada av *skratt*


Så fångar du min uppmärksamhet: var dig själv är det enda tips jag kan ge.


favoritartist: james blunt

detta var jag. hoppas ni tycker jag verkar trevlig och intressant. chill!

//per-öka

Kommentarer
Postat av: elin

nej det gjorde jag inte som tur va

Postat av: Becca

Värsta drömmannen ju!!!

2007-01-10 @ 11:01:26
Postat av: per-öka

tack snälla becca!

2007-01-10 @ 19:53:45
URL: http://chillicake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback