presentation forts.

här kommer en cool quiz vi tänkte svara på så att ni alla härliga människor som läser denna blogg lär känna oss lite bättre och får reda på vad vi tycker och tänker om vissa saker.

Ditt namn som det står på födelseattesten:                                                         

Ögonfärg:

Favoritmat:

Älskat någon så mycket att du börjat gråta?

Varit med i en bilolycka?

Favoritdag på veckan:

Favoritblomma:

Favoritdrink:

Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?

Vad gör du oftast när du är uttråkad?

TV-program?

Vilken är din favoritfärg?

Har du någon gång kört slut på bensinen?

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1

2

3

4

Vilket är vårens hetaste plagg?

Det här visste du inte om mig:


Kommentarer
Postat av: becca

fint att ni fyllt i det också=) nu känner ajg er allt riktigt bra;).. får en känsla av att ajg e eran flitigaste läsare..hm undra om jag ska vara stolt.. eller erkänna att mitt liv e rätt begränsat just nu?

2007-01-09 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback