presentation av mig

Då alla kanske inte vet vem ja e så ska ja berätta det för er.
Hej jag heter Johanna Svanestrand, även kallad mohammed!
Jag är 18 år gammal och själv tycker jag att ja e väldigt attraktiv, ja tycker det är roligt med roliga skämt men annars har ja väl ingen vidare humor om jag får säga det själv. Mat är gott om jag måste välja något speciellt jag allra helst äter så är det nog en vegetarisk sallad då ja både e vegetarian och vegan... Vi måste kämpa å få bort alla orättvisor i världen, då tror  jag att världen blir en bättre plats att leva på. mitt motto i livet är: hjälp alla dina medmänniskor och låt inte oskyldiga djur dö! Jag återkommer med resten av min livs historia och varför ja fick namnet mohammed..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Weppa! Så ska det låta!!!

2007-01-07 @ 18:15:47
Postat av: Jessica

Weppa! Så ska det låta!!!

Postat av: per-öka

snyggt moh! snart dax för våra press

2007-01-07 @ 18:37:44
URL: http://chillicake.blogg.se
Postat av: Jag är bäst!

SNYGGT!

2007-01-07 @ 21:53:19
URL: http://sjogrenaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

E johanna singel??Sjukt fin!

2007-01-07 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback