per-svedan - biography

här e han ja.
svedan

Ditt namn som det står på födelseattesten: ja e gay erik stefan olsson  

Ögonfärg: ärliga blå

Favoritmat: varm

Älskat någon så mycket att du börjat gråta? jag väntar fortfarande på den rätta

Varit med i en bilolycka? ja, ca två timmar efter jag tog körkort.

Favoritdag på veckan: morgondagen

Favoritblomma: maskrosen den startar som ett litet frö som ingen tror på sen kan den växa genom hård betong, det är verkligen inspirerande.

Favoritdrink: myspinne

Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? guldfynd  

Vad gör du oftast när du är uttråkad? inget,det är väl därför man e uttråkad?

TV-program? america´s funniest home videos. tom bergeron e ju så härlig!

Vilken är din favoritfärg? off-white

Har du någon gång kört slut på bensinen? ja och alltid när man är nästan klar med hela gräsmattan. är det inte typiskt?

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. brokeback mountain
2. boys don´t cry
3.
plötsligt i vinslöv
4. denna

Vilket är vårens hetaste plagg? jag tror på träskon

Det här visste du inte om mig: nu vet du allt.

glöm inte: [email protected]
LeChaim!

Kommentarer
Postat av: Per-Reuter

träskon e ju tidlös

Postat av: Anonym

Är inte Ingvar Carlsson pensionerad??

2007-01-14 @ 18:28:44
Postat av: Anonym

elt rätt med träsko... sjukt bra faktiskt, speciellt om man spelar krocket!

2007-01-14 @ 19:29:22
Postat av: Anonym

vesst i tjyyven - här e han ju!!!

2007-01-14 @ 23:01:04
Postat av: per-svedan

haha! var e lajf?
här kommer han sörrö

2007-01-14 @ 23:10:40
URL: http://chillicake.blogg.se
Postat av: Frugan

Vaddå väntar på den rätta?!? Varför är du gift med mig då? Moahahahaha

2007-01-15 @ 13:01:16
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Frugan

Smart lille-vän, smart! We shall fool those idiots out there,mmmm yes we shall!

2007-01-15 @ 23:47:51
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Russin

känns skönt att man äntligen känner dig!!

2007-01-17 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback