per-reuter

reuter

hej hej allihopa nu är det äntligen dax. här kommer jag på ett a4! yey!

Ditt namn som det står på födelseattesten: petter karl gustav nilsson   

 

Ögonfärg: petroelumgrå

Favoritmat: efterrätt

Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja, "better to have love and lost than never to have loved at all"

Varit med i en bilolycka? vad tror ni? folk kör ju sjukt dåligt, de behöver en läxa ibland.

Favoritdag på veckan: Tisdag så klart, då e de ju båda uggly betty och grey´s an anatomy 

Favoritblomma: En röd ros tycker ja e trevligt att få.

Favoritdrink: egentligen dricker ja ju inte alkohol då man enligt ryktet går upp i vikt av det, men om ja måste välja skulle ja nog medge att en Rosa Panter då och då, gör susen i min nätta lilla kropp.

Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Zoo affären på Wåxnäs, dom har många fina djur som inte borde vara instängda.

Vad gör du oftast när du är uttråkad? då brukar ja krypa in under en filt och sätta mig framför brasan och lyssna på lite vacker musik och drömma mig bort......... ibland ända in i ditt hjärta

TV-program? days of our lives

Vilken är din favoritfärg? offwhite

Har du någon gång kört slut på bensinen? klart. när motorn börjar hacka är det två mil kvar

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1 Dansa med vargar

2 Crossroads

3 Borta med vinden

4 Hur man blir av med en kille på tio dagar

Vilket är vårens hetaste plagg? Kilten gör en avspark rakt in i sveriges modevärld. se bara till att inte använda någons riktiga klanmönster, då kan du få på moppo.

Det här visste du inte om mig: jag gråter alltid när britney sjunger im not a girl, not yet a women i crossroads.


Så fångar du min uppmärksamhet: va en tjej, helst när jag är full. Så löser jag resten!


Kommentarer
Postat av: becca

Sicka svärmorsdrömmar ni är,det kunde man inte anat.. men nu känner jag er så mkt bättre,känns underbart att connecta så här.. Men frågan e om man skulle våga träffa er irl..

2007-01-10 @ 20:26:49
Postat av: Jessica

Så fin, så fin!!

Postat av: kalle

tjena mannen det var inte igår! fan du ser ju sjukt fräsch ut, trodde du skulle vara död vid det här laget... jaja kör hårt det vet du att ja gör.. chill

2007-01-11 @ 11:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback