daniel/ greken besoker Rodos

forsta kvallen chillade jag hemma och snackde BARA grekiska med familjen

mandag kvall drack vi retsina(grekvin) med en polare pa koukos kafe och snackade om allt mojligt skit som har hant tiden jag har varit i sverige. blev inte sent och jag blev inte full. kom oskad hem med moppen.

tisdag drack vi BARS och at pita med spett och pita med grekisk korv. gudomliga smakupplevelser!

onsdag kom alex-grek till Rodos och da akte jag till Flou kafe for att halsa och... dricka OL OL OL OL...

torsdag var det KRETA-kvall pa MON CAFE och dar stog jag och Vasilis. drack bars, at notter och strimlade moroter och gurka inlagda i vinager.  grekiska smaker.

igar fredag var vi pa en barrunda i gamla stan, igen, och drack en massa ol ( i en bar  "Angel" kopte vi olen for 70 spenn! darar! aldrig mer skall jag dricka ol hoss dem!) jag var =lite till mycket berusad runt 05 nar vi borjade dra oss till nan gyros-stalle. som tur var hittade jag min bror som jag fick aka med hem.

idag lordag drack vi kafe pa Swedco och nu borjar vi tag pa oss finklader och aka till Dome, club, och dansa, supa, ha kul.

Det var allt fran mig

( kbd har inte svenska )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback