return of the king

när alla andra bara drar stannar ja kvar och jobbar för ja e så kärv. först e de postkörning sen kommer man hem och då ska man bygga hus med farsan. manligt. askungen trodde hon hade det tufft. pff. ja hade gärna bytt.
men nu drar det ihop sig till terminsstart och det märks. fredag kväll lutar det åt att ja kikar upp upp till 656 37 karlstad med agge i hasorna. vid det laget har jamal flyttat in hos öka och sen på söndag kommer
kines till frödingshöjd. oj oj oj detta kommer bli fint.
ja har även skaffat mig en gladiator som heter glutus maximus han e grym och grymmare kommer han blir när ja börjat kriga me han.

nej nu ska ja ut och löpa milen innan det är dags att mjölka korna. när ja sen har skurat stian, satt luckera för fönstrena och lagt locket på brunnen kan ja ta mig fyra timmars välförtjänt sömn innan de e dags att gå upp i svinottan igen.

jaja ska bli skönt att börja plugga igen så man kan ta igen sig lite.

/kungen

Kommentarer
Postat av: russin

inte lätt att vara kungen...

2007-08-21 @ 18:54:01
Postat av: cicci

men mitt kalas på lörd då?

2007-08-21 @ 20:31:39
Postat av: kungen

ja vafan cicci de e ju där skon klämmer hade varit najs att hänga med dig aen sväng riktigt gatt. men de e helt raett av mig av att dra nu asså grabben de e meget fint akkurat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback