biblioteket

nu sitter man hr i biblioteket igen. andreas syns inte tilld ock så jag får spendera tiden med att blogga. reuter är med mig. lite häftigt sitta här igen.

en lista på vad jag lyckats göra för att spendera tiden:

* pillat med inställningar till skolans trådlösa. sparat uppgifterna.
* logga in facebook och acceptera en "vi är vänner" grej.
* kollat mailen. fast den kollar sig själv så fort man är ansluten. men tar på mig den uppgiften.
* läst på svenska fans. det finns dumma folk här ute på nätet alltså.
* läst everyday combat blogg.
* smsat till personer och frågat om min plånbok ligger där.

tja det var nog det. så nu ska jag ta tag i personliga grejer. eftersom jag börjar bli lätt uttråkad.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska påminna dej om ett halvår att du tycker att det är häftigt att sitta i bibilioteket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback